Eduka noorteprogrammi disain, eesmärgistamine ja läbiviimine

Eduka noorteprogrammi disain, eesmärgistamine ja läbiviimine

 

Me usume, et iga noor peaks elus saavutama oma potentsiaali. Ta peaks suutma teha seda mida ta armastab, mis teda inspireerib.

Tihtipeale tee sinnani ei ole kerge, see on täis väljakutseid ja raskeid otsuseid.

Kuidas luua hästi läbimõeldud ja töötav programm noortele mis aitaks elu väljakutsetega toime tulla? Kuidas värvata motiveeritud osalejad? Kuidas üles ehitada õpiväljundid? Erinevate tegevuste mõju noorte? Mida pidada silmas sündmuste korraldamisel?

Changemakers Academy 2017 hooaja noorte iseloomustusi konkursist: “Ausalt, parim projekt mu elus!”

“Suur-suur aitäh! Kui ma alguses kahtlesin, kas ikka kandideerida sellele konkursile, siis nüüdseks võin olla enda üle vaid väga uhke ja rõõmus – 120% tegin õige otsuse! Changemakers Academy muutis mu elu programmi jooksul veelgi põnevamaks ning andis nii palju kogemusi, uusi mõtteid, sõpru..! Et teil ikka jätkuks jaksu oma eesmärgi nimel töötada! Mina igatahes olen uute programmide-algatuste ootel ja hea meelega osalen, aitan kaasa:) Hiiglama suur tänu veelkord!!”

Kerly Piirsalu “Tänu konkursile sain aru, et turundus meeldib mulle väga ning tahan sellega ka edaspidi õppida. Lisaks sain teada väga palju sotsiaalse ettevõtluse kohta ning mõtlen ka ise just sotsiaalse ettevõtte loomisele. Tänu konkursile võeti mind turundusagentuuri tööle ning tegelen seal igapäevaselt erinevate projektide kaudu toodete turundamisega.”

Meie tiim on valmis jagama oma edukaid kogemusi noorteprogrammide väljatöötamisest ja elluviimisest:

  • Changemakersi ambitsioonikate programmide seeria gümnaasiuminoortele (Changemakers Academy, Changemakersi Suveakadeemia, Changemakersi Maailmakohvik).
  • Rahvusvaheline programm tudengitele Social Entrepreneurship for Local Change: sisu välja töötamine koos rahvusvaheliste ekspertidega ning noortele mentorluse pakkumine.
  • SEVil on tiim, kellel on laiapõhjalised kogemused ja praktika ka paljudest teistest tegevusformaatidest (demokraatiahariduse projektidest, noortekogudest ning rahvusvahelistest programmidest).

Merili Ginter (Changemakers Academy 2017 võitjatiimi liige): “Konkursilt omandasin koostöö- ja suhtlemisoskusi, olen nendele programmijärgselt osanud rohkem rõhku pöörata ja jälgida. Näiteks märkan kasvõi koolitöös, kuidas mõni meeskond on edukam just suhtlemisoskuste tõttu. Lisaks jälgimisele loomulikult proovin ise ka kõige efektiivsemal moel neid oskusi rakendada. Konkursil arendasin analüüsioskust, proovin leida rohkem põhjendusi ning süübida enam konstruktiivsele tagasisidele nii endale kui ka teistele. Kasutan sedagi oskust igapäevaselt, näiteks mõnda otsust langetades kaalun erinevaid variante ning analüüsin võimalikke tagajärgi.”